dijous, 9 de desembre del 2010

9. Que he fet aquest pont: Carme

Si hem de ser sinceres, aquest pont no hem fet res productiu.
La meva rutina consistia en llevar-se a l'hora de dinar, dinar amb pijama, dutxar-se i sortir amb els amics. Després de sopar estava a l'ordinador i no anava a dormir fins les 2. El dimarts vaig anar al cinema a veure <<A tres metros sobre el cielo>>. Era una pel·lícula molt bonica  i el protagonista era molt guapo. Vaig anar a veure la secció de productes de Nadal al Corte Inglés. A l'ordinador estava al Facebook. Aquest pont m'he alimentat practicament de Suchard, perquè m'encanta. He sortit amb els amics cada dia. Una tarda vaig anar a casa la germana de la meva àvia i vaig parlar amb ella molta estona i em va fer veure tots els seus àlbums de fotos. Amb això he descobert tinc parents no molt llunyans que no sabia ni que existien, i que, a sobre, son rics a més no poder.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada